KLASA: 011-01/21-01/01
URBROJ: 2158/06-03-21-7
Vuka, 15. prosinca 2021. godine
Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13 i 85/15) i članka 66. Zakona o gospodarenju otpadom („Narodne novine“ broj 84/21), općinski načelnik Općine Vuka objavljuje
SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU
Nacrt Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Vuka
Savjetovanje traje od 15. prosinca 2021. do 15. siječnja 2022. godine.
Pozivamo predstavnike zainteresirane javnosti da najkasnije do 15. siječnja 2022. godine do 12:00 sati, dostave svoje prijedloge, komentare i primjedbe na nacrt Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Vuka (dalje u tekstu: nacrt Odluke) s obrazloženjem, putem e-maila: opcinavu@inet.hr ili na adresu Osječka 83,31403 Vuka.
Prijedlozi, komentari i primjedbe na predloženi nacrt Odluke dostavljaju se isključivo na obrascu za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću kojeg možete preuzeti na internet stranicama Općine Vuka.
Prijedlozi, komentari i primjedbe moraju sadržavati i adresu podnositelja i biti čitko napisani, uz javno navođenje dijela prijedloga akta/dokumenta na koji se odnose, te biti dostavljeni u gore navedenom roku.
Po završetku savjetovanja, svi pristigli prijedlozi bit će javno dostupni na internetskoj stranici Općine Vuka. Ukoliko ne želite da Vaš prijedlog bude javno objavljen, molimo da to jasno istaknete pri slanju prijedloga.
Nacrt Odluke je objavljen u elektronskom obliku na internet stranici Općine Vuka www.opcina-vuka.hr .
Nacrt Odluke koji je objavljen na internet stranici Općine Vuka predstavlja radni materijal pa je kao takav podložan ispravcima, izmjenama i dopunama te se ne može smatrati konačnim, u cijelosti dovršenim prijedlogom Odluke.
Tekst ove objave objavit će se na web stranici Općine Vuka www.opcina-vuka.hr u rubrici „Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću“
Po provedenom savjetovanju izradit će se Izvješće o provedenom savjetovanju.